Edisi Mencarut

Hello... Morning friday.

Carutan #1 : Gembira teruja sebab semalam saya dah terima novel Awek Chuck Taylor & Kitab Terfaktab. Hujung minggu ini tidak lagi membosankan sebab saya akan habiskan membaca kedua-dua buku ini. Membaca amalan mulia. Hehe !!

Carutan #2 : Tidur yg tidak berapa lena malam tadi. Saya tak suka orang berdengkur. Arghhh dengkuran yang kuat. Di sisi saya. Sangat terganggu dengan dengkuran itu.

Carutan #3 : Pagi hari ni sama macam pagi semalam, bumi JB dibasahi hujan. Hari ni dengan langkah berat dan entah berapa kali tahan air mata daripada mengalir. Kalau sedara sendiri tak boleh nak tolong, nak harap siapa lagi. Tak apa. Saya selamat sampai ke office dengan kaki dan diri ini sendiri.

Carutan hari ini cukup sampai disini. Sekian terima kasih. Jumpa lagi untuk carutan-carutan akan datang. Hampehh!!

No comments: