Gigitan nakal penuh nafsu

Arghhhh serakahnya KAU menggigit-gigit diri ini,
Aku telah larang berulang kali.

puas aku memaki, Puas kau ku pukuli.
dengan sekuat tenaga dan kudarat ku sebagai manusia.

namun kau masih menggigit-gigit ku dengan nafsu serakahmu.
arggghhh aku terpaksa redha.
mungkin selepas ni aku butuh senjata.
senjata manjur untuk menghalang kau mengigit-gigit tubuh mungil ini.

dasar kau durjana.
selepas aku kau gigit,
kau berpaling tadah menghisap madu dan menggigit yg lain.
arrghhh kau lah NYAMUK durjana.

Aku akan pastikan kau mati ditangan ku sebentar lagi.
Aku telah sediakan ubat mampu buat kau lelap buat selamanya.
Bila aku lihat kau sudah lemah longlai tak bemaya,
maka akan aku pijak-pijak kau sekuat kak ku ni.

Dasar kau nyamuk durjana.

p/s; dedicated utk encek nyamok yg sedang menggigit saya tika ini., Papp!! mati seekor, dua ekor datang menyerang. Durjana sungguh !!

No comments: