Habit ke? Pemalas sebenarnya

Helloo..

Yeah jumaat sudah. Saya suka. Saya pun tahu kamu orang pun suka juga kan. Weekend yang dinanti mucul kembali. Lalala.. Amboi sedang beriang ria hari ini.

Setiap hari saya ke pejabat memakai baju kurung. Nampak sopan & ayu gitu kan. Mak saya sangatlah pantang sebenarnya sekiranya baju kurung saya campak kedalam mesin basuh. Oleh yg demikian, saya akan kumpulkannya selama seminggu.

Adakah ini Habit atau saya sebenarnya pemalas? Tett !! Jawabannya yg tepat adalah PEMALAS. haha!! Atleast baju kerja ni saya cuci sendirilah hari sabtu kan. Takkan semua nak mengharapkan mak masukkan mesin then mak basuhkan then mak sidaikan. Bertambah lemaklah punggung saya ni nanti. Hahaha

Dulu pernah cuba, balik kerja terus cuci. Tapi disebabkan sikap pemalas saya yg melampau-lampau, sikap rajin saya hilang. Hahaha. Last-last kumpul dulu seminggu baru cuci. Haha. Sabunn di bilikk mandii - menyanyi

Disebabkan esok (sabtu) & ahad ni saya ada dua temujanji penting. Jadi malam ni harus setlekn semua baju selama seminggu itu. Good Girl - ayat en.B nak sedapkan hati.

Kepada en.B jgn risau nanti kita dah kahwin, bukan setakat cucikan baju awak dengan awak sekali saya cucikan. opss !!


Jangan jadi pemalas macam saya kalau mahu di sayang mertua. Haha!

No comments: